Se enkelt indlæg
Gammel 01-01-2017, 23:01   #7
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
mon ikke man bare er tideliger arbejdende folk, hvis alle skulle nævnes bliver talen jo lang, har ikke hørt den,gider ikke.

men tænker, syge , pensionister, studerne folk på barsel, hvor stopper det, når alt kommer til alt er det nok ikke let at få lavet sådan en tale, hvor ingen bliver stødt,

nå men det er bare min meninge, er ligeglad med kongehuset, som jeg mener er gl dags
Talen behøver ikke at blive lang, fordi hun bruger lidt taletid på, at nævne os der intet har.
Måske kan hun ikke, al den stund hun aldrig har prøvet at mangle.Det må man jo undskylde hende med.
Kongehuset som helhed taler om danskere , men de aner intet om udsatte hvornår ser man f.eks Frederiks kone besøge de der ligger på gaden i Danmark.Aldrig , fordi det er politisk spræng farligt og så er det jo nemmere at se på en sulten i Afrika.
Er de vores repræsentantere?.
Ja det er de ,men de må ikke, for for det stemmer ikke overens med den herskende klasse i folketinget.
Jeg tror de ved det og gerne vil, men de tør ikke, for så bliver de nedgjort af Det dumme Danmark.

Sidst redigeret af vasen; 01-01-2017 kl. 23:26. Årsag: plidder pladde
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat