Se enkelt indlæg
Gammel 15-11-2009, 15:11   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
- Og så skal man lige huske, at der rent faktisk er nogen der får en lægeerklæring som passer, men som man kan være stærkt utilfreds med!!

Således fik jeg en rigtig modbydelig lægeerklæring tilbage i 90'erne som jeg på INGEN måde kunne genkende mig selv i og som jeg gjorde stærkt oprør over. I midlertid skulle der gå 15 år mere, før end jeg indså, at jeg altså matchede lægeerklæringen 100% - i mit tilfælde var det så nogle diagnoser som jeg ikke ville vedkende mig, da jeg vitterligt ikke kunne indse at jeg havde dem....

Så der er altså også en mindre gruppe der ikke vil accepterer deres lægeerklæringer, selvom de er ganske korrekte. Ofte drejer det som om psykisk syge.

Men det kan også gå den anden vej rundt, at fysisk syge mener de er alvorligt fysisk syge, men ikke kan få lægerne til at skrive det som de gerne vil have det, da de i virkeligheden ikke er så syge som de egentlig føler det, og der er en del psykiske problemstillinger med inde over, som patienten heller ikke vil vedkende sig....

Og så er der selvfølgelig også fejl.

Men der er også mennesker i de andre to grupper, og de KAN vitterligt IKKE selv se det.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat