Se enkelt indlæg
Gammel 01-01-2010, 18:44   #5
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Min første sagsbehandler mente at jeg skulle have pension, men så kom vurderingen fra lægekonsulenten og hendes team, som sagde at når alle behandlingsmuligheder ikke er udtømte, så kan de ikke indstille mig til pension.

Nu ved jeg ikke hvordan min nye sagsbehandler forholder sig og hun har ikke skrevet noget til mig herom, hun vil drøfte det på vort møde i næste uge. !!. Jeg har ved tidligere rykkere talt med hendes chef, som på et tidspunkt sagde til mig, at hun ville rykke for behandling af min sag ved de nye sagsbehandlere der skulle komme i nov. for "de skal have fat i de unge." Dermed mener hun måske sådan en som mig på 41 år. !??

Jeg håber at min nye sagsbehandler er indstillet på at jeg skal indstilles til pension, men skal de nye papirer så over lægekonsulenten efter vort møde, hvorefter at vi så igen skal have hans vurdering ?. Har pensionsnævnet brug for at han ser papirerne på ny i ht. en § 18. ?

Jeg er med på at § 17 sættes i værk, såfremt tingene trækkes i langdrag, måske kan jeg endda få min sagsbehandler med på dette allerede efter vort møde. ?. Det er jo bare omsonst hvis den så bliver afvist pga. lægekonsulentens manglende revurdering efter indhentning af de nye papirer, så måske skulle man bare vente "lidt" på ham igen, igen. ?
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat