Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2012, 15:24   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af stefansson Se meddelelser
Nu troede jeg lige jeg havde fået styr på situationen, men nu siger kommunen at min egen læge skal sende info til kommunen, dette siger jeg til min læge, som siger at kommunen skal indhente info fra ham, og ikke omvendt.
Der er en formular, som lægen kan udfylde og sende til kommunen, uden, at kommunen har bedt om den.
Jeg husker desværre ikke hvad den hedder, men vent og se, om ikke, der kommer en på banen med link til den.

Ellers kan du gøre det, at du henvender dig til rigshospitalet og beder om aktindsigt, så du får kopi af hvad de har skrevet om dig.

Men husk, at uanset hvad du vil aflevere til kommunen, så aflever det personligt ved skranken og bed om en kvittering på, at de har modtaget det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat