Se enkelt indlæg
Gammel 17-12-2019, 15:59   #18
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
[B][I]JOBCENTRE! HVAD ER DER MED JER OG PSYKIATRISKE UNDERSØGELSER AF JERES BORGERE ???

Så sidder jeg igen - dybt målløs over endnu en klient, der har været igennem en psykiatrisk speciallægeerklæring. Uden NOGET SOM HELST fagligt eller sagligt belæg for det.
Jeg tror det var i 2009 denne "trafik" begyndte at sprede sig, vi debatterede det en del herinde dengang.

Jeg (med en veldokumenteret reel ryglidelse) måtte gennem en snak med en psykolog (jeg mener han var arbejdspsykolog, eller noget i den stil). Han lukkede sagen godt og grundigt, bl.a. med en skarp hentydning til kommunen om, at min sag burde have været lukket flere år tidligere.

Uanset hvilken læge jobcentret henviser til har jeg den holdning, at man ikke lyver bare fordi man tilbageholder lidt af sandheden.
Har man en sag i jobcentret p.g.a. en ryglidelse, så kan man risikere, at grave sin egen grav hvis man f.eks. fortæller sin læge, at man går rundt og er lidt nedtrykt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat