Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2011, 10:53   #513
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jeg er sgu stadig lidt rystet over mødet i går må jeg sige. Tænk sig at min sagsbehandler stiller spørgsmål om hvorvidt jeg er medicinere korrekt !! Såvidt jeg har forstået er mange anti-depressiva ens !!? Jeg er så på et dual action et af slagsen som siges at være bedre end det alm. cipralex f.eks.

Jeg har det godt med min medicin og stopper heller ikke med denne overhovedet. Jeg var lige ved at sige til hende at hun da kunne ringe til min psykiater og få en snak med ham. Måske vil hun vende det med Espelunden sagde hun !!? Jeg jo allerede er udredt helbredsmæssigt, min lidelse er varig og alle behandlingsmuligheder er udtømte. "Det skal de jo skrive iht. pensionsloven", sagde hun med et smil på læben!! Fedt nok, hvilken garanti har vi så i vores sager og behandling af disse ??

Hun mente også at min første arbejdsprøvning har været fin nok selvom jeg har fordømt kommunens opfølgning af denne, det kan jo ikke være mit job at samle trådene for dem og følge op undervejs!!!

Hun prøvede også lige den der med "nu er det jo heller ikke i alle kommuner man har en sagsbehandler!!.... - Nå men det kan du jo ikke bruge til noget ". Jeg sagde ikke noget.

"Man kan jo heller ikke vide om du får det bedre" ...??? Øhhh??? Jeg har jo ret til en afklaring alt andet lige og det er altså ikke mig der har lavet loven, det er enten fleks eller førtidspension, som jeg sagde til hende.. Der var også andre muligheder sagde hun !!!...

Jeg sluttede af med at sige at jeg håbede hun var der de næste 10 år, hvis jeg stadig var i afklaring som 55 årig.

Nå men alt i alt er jeg fortrøstnings fuld, nu ved hun i al fald hvordan jeg har det og at jeg ikke kan love at jeg gennemføre "kurset". Hun sagde også at "nu må vi vise dem hvad du kan med evt hjælpe foranstaltninger, i form af mentor mv. så vi kan vise dem at vi har prøvet alt"..

Jeg havde jo blot forestillet mig at jeg skulle på et værksted om ikke andet så under kurset eller bagefter. Hun snakkede så om at jeg skulle ud i en evt. arbejdsprøvning, for jeg kunne jo ikke blive ved med at arbejde på et værksted "bagefter".

Ja vi må se, hun havde da reserveret plads til mig i januar, så vi kan komme igang. Håber så at eksen og børnene kan passe på deres hund og komme ud med den om morgenen inden de skal afsted, for det kan/skal jeg jo ikke tænke på der...
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat