Se enkelt indlæg
Gammel 04-10-2008, 14:21   #112
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
ja jeg mangler stadig at hører fra patienter der er behandlet godt!!!

ligeHej Alle!
Ja vi mangler stadig at hører,fra patienter der er blevet godt behandlet...

Eva Blach har vi jo erfaret læser med i debatterne der er på nettet,desværre er der nogle hjemmesider der tager hendes trusler alvorligt og sletter indhold,selv fatter jeg ikke at hun gider...


IDet hun jo i email til folk der beder om agtinsigt..
at citat

Hvad du evt. finder/ skriver på nettet, tillægger jeg ikke så megen værdi.

Derfor er vi nød til at komminikerer over email eller privat,jeg er ikke bange for Eva Blach mere...Hun skal ikke vide hvilke planer vi har,de skal helst komme som en overraskelse.

Hun har gjort mig ondt nok min konsulation hos hende kostede mig en svær depresion...

Da jeg kørte fra hende føltes det ligesom at have fået en giftpil direkte i hjertekuglen...

Da giften fortog sig vendte det til en vrede,i den prosess hvor jeg skiftevis troede at det var mig der var noget galt med,og hvor jeg mere og mere fik bearbejdet alt det som Eva Blach udsatte mig for...

Det har været til stor gavn for mig at møde andre i samme situation,vi har selvfølgelig hver vores livshistorie men oplevelsen ved undersøgelsen hos dig Eva Blach den har vi desværre til fælles...
er findes stadig meget om dig på nettet Eva hvor det er skriver jeg ikke her..
det synes jeg selv du skal have fornøjelsen af at finde...

Gad vide hvordan det firma du selv hænger ud på nettet har det med det,du må nok selv..Var? er det ikke cikane.?
til orintering sætter jeg lige linket ind her ved godt det allerede findes her på k10 et sted..


http://www.dagensmedicin.dk/nyheder/...firm/index.xml


Så alle der har været i kontakt med denn e psykiater rådes til at klage til patienklagenævnet
og ringe til patientforeningen danmark,de har ret gode forbindelser ud af til...

Man har faktisk en frist på 2 år til at klage og man kan få hjælp til at klage/udfylde skemaet .

Hos patienklagenævnet er det sundhedspersonens faglighed man kan klage over..

Sidst redigeret af kurttrold; 04-10-2008 kl. 14:31. Årsag: lige en smule mere.
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat