Se enkelt indlæg
Gammel 22-07-2017, 12:08   #49
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
De svarfrister der ligger her på siden....det var et forsøg på at samle alle links i samtlige kommuner...

Men dette er opgivet...da samtlige kommuner konstant ændre, flytter og sletter de svarfrister de har..

Det vil koste en mand/kvinde på fuld tid hvis man skal følge med...og det har jeg desværre ikke råd til..

Jeg har skrevet til de fleste for at spørge ind til om ikke de kunne give de svarfrister et fast link...og ikke dynamisk....men de fleste svare ikke tilbage eller også fatter de simpelthen ikke hvad der menes med et fast link...

Det samme gør sig gældende for retsinformation.dk....dem har jeg også haft skrevet til.....men de kan heller ikke finde ud af at lave faste link...som ellers vil gøre det nemmere for alle...hvis man feks kunne finde sygedagpengeloven på www.retsinformation.dk/sygedagpengeloven

Alle hjemmesider som linker til love eller til svarfrister...ja deres link virker ikke mere i det øjeblik linket skifter....enten ved en opdatering af de svarfrister eller ved nye love...

Hvis nu de havde faste link...ja så ville alle kunne linke til de gældende love og frister...uanset om love og frister opdateres....men men de virker ikke som om at de er synderlig interesseret i at borgerne skal kunne finde tingene..

Det er som om at de ikke er til for borgerne....men vi er til for dem...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat