Se enkelt indlæg
Gammel 09-03-2018, 12:22   #7
MIMIX
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2018
Indlæg: 24
Styrke: 7
MIMIX er ny på vejen
Hej igen ... Og, tusinde tak for jeres svar - hvor det dog varmer at der er nogle der interesserer sig for en, og hjælper - tak.

Først; Jeg er ledig sygedagpengemodtager - ved ikke om det gør en forskel ?

Jeg har endnu ikke modtaget en partshøring - deres næste træk er denne lægeattest, som skal til behandling i Rehab. teamet.
Min tekniske forlængelse er på baggrund af principafgørelse 75-15 indtil der træffes afgørelse om forlængelse eller overgang til jobafklaring. Forlængelses kode 01.

Min behandling indtil nu har bestået af fysioterapi på sygehusets rygcenter, samt varmtvandsbassin.
Træningen har måske hjulpet, men dog kun lidt da jeg aldrig har haft et kontinuerligt forløb men kun kortvarige tiltag.

Skal til Reumatologisk afd. til læge d. 21. marts for opfølgning og sandsynligvis ny genoptræningsplan i kommunalt regi.

Jeg bor i Nordjylland - FRIKOMMUNEN Fr. Havn.

Hvad er forskellen få jobafklaringsforløb med ressource forløbsydelse og ressource forløb med ressource forløbsydelse ?

Hun har vist på et tidspunkt omtalt jobafklaring og praktik på kontanthjælps niveau - kan det være rigtigt; det kan jeg ikke oveleve på ...

Har jeg selv noget at skulle have sagt i denne forbindelse OG hvad vil være det mest fordelagtige for mig, hvis jeg overhovedet har/får et valg ?

Tænker at de har mange skæbner på samvittigheden !!!
MIMIX er ikke logget ind   Besvar med citat