Se enkelt indlæg
Gammel 28-01-2011, 21:07   #1
hvorformig
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Indlæg: 61
Styrke: 14
hvorformig er ny på vejen
Fremtids vejledning eller ?

Hej alle sammen

Jeg er ny herinde og håber jeg kan bidrage med noget viden, men har også brug for jeres hjælp.

Jeg fik en prolabs og 2 udposninger i 1999 i forbindelse med mit arbejde, som flyttemand.
Jeg har gentagende gange være kort varigt indlagt siden og haft længere perioder med stærke smertestillende præparater.

I november 2009 fik jeg rigtig ondt igen. Måtte syge meldes, faktisk måtte jeg bæres ud af min seng af 3 falck folk. Jeg fik stærke kramper og kunne ikke bevæge mig overhoved.
Jeg fik opereret 1 prolabs januar 2010.

Sommer 2010 var den gal igen og jeg måtte igang igen. Oktober 2010 blev jeg opereret for.
2 x prolabs
Spinalstenose
facetledartrose

Her 3 måneder efter har jeg det stadig skidt og spiser kombination af Oxycontin-codipar-ibuprofen. Sundsheds centeret i Sorø kommune har midlertidigt indstillet træning grundet stærkere smerter i ryg knogler(mislyde) og nervesmerter i ben efter minimal bevægelse.

Mit spørgsmål kan udledes af nedenstående.

Jeg er blevet bedt om, at tænke over min fremtid, uddannelse og revalidering af min sagsbehandler.

Som min situation er lige nu kan jeg ikke klare genoptræning og har svært ved at se længere frem end det. Jeg har derfor kontaktet sagsbehandler, fagforening gigtforeningen og special læger og stillet dem spørgsmålet: Hvad beskæftiger andre ligestillet mennesker sig med rent erhvervsmæssigt??

Dette kan jeg ikke få et svar på udover at jeg må prøve, at finde ud af hvad jeg vil og kan. Dette har jeg lidt svært ved at vurdere.

Har i nogle gode råd????jeg er kørt fast.
hvorformig er ikke logget ind   Besvar med citat