Se enkelt indlæg
Gammel 30-04-2010, 08:52   #5
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
????????????????

Citat:
Oprindeligt indsendt af Ukken Se meddelelser
Altså jeg er ikke færdig men i forhold til ask og erstaningsnævn som er færdig kostede det 45000 - set i lyset af max erstaning var det billigt.

men pas på markedet er gråt og undersøg det nøje ( få klarhed skriftligt over salær inden start ) jeg tog en "popadvokat" og indtil nu har det kostet mig 600000 - hvilket også gør at jeg skal ud i privat søgsmål for smøl.

hvad er en popadvokat???


har advokat kostet dig 600000 kr??? sig mig hvor meget har du så fået i erstaning, er det ikke 60000 kr det har kostet dig?

Jeg har fået et tilbud ca. på 30-40000 kr (selvfølgelig mindre, såfremt det ikke tager så megen af hans tid,fra en advokat, men syntes det lyder af meget, men han må jo regne med, at han kan få noget hjem til mig?


Lone er min anden advokat og valgt da hun er engageret og aktiv i arbejdsskadeforening samt forholder sig ordentligt til sagen og god til vejledning - så hun er pengene værd.
Du mener altså, det klart er pengene værd, at tage en advokat, også når det kun "drejer sig om Erstaningsnævn"? De skriver nemlig på deres side, at man ikke har brug for advokat i sager der køres mod erstaningsnævn.

ANNA1

Sidst redigeret af Anna1; 30-04-2010 kl. 08:53. Årsag: manglede noget
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat