Se enkelt indlæg
Gammel 31-10-2015, 12:27   #84
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af kroner Se meddelelser
hej Vovse

tak for svar

jo måske men nu bor jeg 25 min fra kommunen har ikke mulighed for lige og køre der ind og aflever brev og få heller ikke noget på den er afleveret

kan bevis det ved afleverings attest via post danmark men der er lige så lang

men er også kommet så langt via møder med kommunen jeg kan ikke gå inden døren længere her for en par møder siden gik det så galt da jeg skulle det

at andre folk greb ind og fik mig samlet op

beklager jeg ved godt det med kvittering er bedst
men skal jeg bare prøver og holde næsen oven over må det blive uden

nok mig der er lidt for sart ved også godt i andre oplever kommune folk der knurre men jeg kunne ikke mere undskyld
Jeg har fuld forståelse for, at du ikke magter dette.

Men overvej, om der f.eks. er en du kender, som kan tage bud med for dig.

Og man får ikke automatisk en kvittering når man afleverer noget ved skranken, man skal selv bede om det.

Når jeg skriver om, at det er vigtigt med kvittering for modtagelse, så er det fordi jeg selv har oplevet, at sagsbehandlere har smidt lægepapirer væk.
I flere år afleverede jeg selv nye lægepapirer til sagsbehandleren når jeg alligevel var til møde, men da jeg efter flere år bad om aktindsigt, så fandtes disse lægepapirer ikke i min sag.
Så jeg har selv lært det "på den hårde måde".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat