Se enkelt indlæg
Gammel 02-05-2009, 14:47   #11
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
men jeg har aldrig været aggressiv eller truende så det er ikke derfor (og det regner jeg heller ikke med at det er det der sker hos dig )

Men ene og alene fordi man kan regler og love og sikrere sig i hoved og R** det syntes de er så irreterden hos mig gik der sport i at slå op hurtigst i en lovbog
Nix, har altid opført mig pænt, til at starte med nok også lidt for pænt.
Og for mit vedkommende har det ikke engang været fordi jeg var inde i love og regler, for det er jeg først kommet indenfor de sidste 2 års tid.

Nææh, den eneste "forbrydelse" jeg kan få øje på er, at jeg altid har sagt fra når min ryg ikke kunne/ville mere, uanset hvad de så end måtte true med.
Jeg er mødt op til alt hvad de har krævet, har aldrig nægtet noget, men jeg er gået hjem igen når min ryg har sagt fra.

Kort sagt; De har ikke kunnet banke mig på plads.

Og jeg må erkende, at jeg fik lidt respekt for min nuværende sagsbehandler, da hun fortalte mig, at en kollega havde tilbudt at gå med som hendes bisidder, men hun mente ikke at det ville være særlig befordrende for et godt samarbejde.
Og jeg kunne ikke helt lade være med at grine, og sagde, at jeg faktisk havde forventet at de var 2.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat