Se enkelt indlæg
Gammel 03-02-2020, 17:38   #717
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.748
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Bemærk dette lille tal, nederst i venstre hjørne 270.158

Et tal, 270.158 som viser interessen for et indlæg.

En tæller, som registrerer, hvor mange der er inde og læse indslaget.

Det viser for mig, at interessen for at kende til sin kommunale sagsbehandlingstid, hvor der normalt skal falde en kommunal afgørelse, er stærkt stigende.

Besøgende i denne tråd er stærkt stigende, hvilket er særdeles positivt, at borgerne begynder at forstå, hvor vigtigt det er, at ens sociale sag begynder med lovlighed.

Du skal altid kende din dato, hvor der skal falde en kommunal afgørelse, FØR du afsender en skriftlig given ansøgning om hjælp, ved kommunen.

Den retssikkerhed har Folketinget vedtaget ved lov, 1998 Retssikkerhedslovens § 3 stk.2, at du som borger skal have, i sociale sager.

Loven er adskillige skærpelser bag sig.

Det er hvad Folketinget har vedtaget.

Derfor er denne tråd vigtigt, at følge.

Desværre har mange ude i kommunerne modsatrettet interesse i, at du ikke kender din sagsbehandlingstid.

Da der ikke findes nogle konsekvenser ved disse oplagte og bevidste lovbrud, vil ulovlighederne fortsætte, Naturligvis.

Derfor start din sociale sag op, med spørgsmålet, hvis ikke du ulovligt kan finde din sagsbehandlingstid på kommunens hjemmeside:

Oplys mig venligst om min ansøgnings sagsbehandlingsfrist iht RSL § 3 stk.2.

Som fastsættes af kommunalbestyrelsen, aldrig sagsbehandleren eller dennes chef.

Held og lykke med din lovlige sociale sag.


Hilsen Peter

270.158
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat