Se enkelt indlæg
Gammel 03-03-2008, 01:49   #12
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
hejsan stella det der du skriver er jo rigtig men i der bor i danmark er dog sikker på at få penge udbetalt jeg har været på flexorning i samlagt 2år og har fået sygedagpenge før dette flexjob nu har dk for min del smidt mig til sverige efter snart 4år i systemet de skr4iver at de har fejlfor tolket en EU regel mhs til mig jeg har boede i sv siden 010403 været på job i dk da jeg blev syg efter fire overfald både verbal & voldligt nu er jeg i den tro at det kun kan gå ned ad bakke med min økonomi sverige har ikke ledighedydelse så det er bistans hjæl på svensk . det værste er at de viste at jeg boede i sverige inden alt det her skete tyvære er igang med at søge en pension nu men hvor lang tid tager det så undskyld jeg siger det men var det ikke buster larsen der sagde lorteland sådan som der foregår er der vel ingen der tænker på de mensker der er på det ene eller andet dem i kommune har jo deres på det tøre de lider jo ikke nød eller hvad .? der sker i dk tyvære er jeg lidt ked af at være dansker i samfund der kun skader andre. min sag ligger i foa nu og jeg ville ønske at det var slut lider pstd og har det ad ht til held og lykke med din søgen eter flexjob eller pension håber det lykkes for alle at få et bedre liv her i livet .kh rolle från landskrona sweden
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat