Se enkelt indlæg
Gammel 25-08-2012, 09:19   #26
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
Ja det kan jeg godt se der står, men det er jo ikke de nye regler der er beskrevet? Som jeg lige kan se, er det nuværende regler? (og i øvrigt også for selvstændige erhvervsdrivende, ved ikke helt om der gælder de samme regler)

Link til beskæftigelsesministeriets hjemmeside, hvor reformen er beskrevet klik her
Jo men de nye regler er jo ikke vedtaget og godkendt endnu, regnestykkerne for fremtidige løn/ydelser, kan nå at skifte flere gange endnu før end vi ved helt nøjagtigt hvordan regnemodellen kommer til at se ud - vi har stadig finansloven (på næste Mandag), og der skal der også forhandles......

Indtil videre har vi kun vores nuværende regler mht 37 timer.
Og får man, eller HAR man jobbet nu, så er det de regler der gælder, også efter 2013 hvis man stadig er i jobbet.

Den nye reform er jo bare regeringens ideudkast - nu skal de andre først til at stemme for eller mod den, og selv komme op med bedre løsninger....

Så mit råd er, VENT med at regne på de fremtidige satser, for et mere pålideligt resultat. Ingen ved med garanti hvordan det kommer til at se endeligt ud.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat