Se enkelt indlæg
Gammel 08-02-2012, 20:04   #4
Hejdien
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2012
Alder: 58
Indlæg: 219
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
Hejdien er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Netop har en veninde der blev godkendt til flex 3 timer om ugen, hun fik selvfølgelig aldrig noget job, men 3 år seneste fik hun pension.

Iflg min jobkonsulent er folk også tidligere blevet godkendt på et for tyndt grundlag eller rettere de kan kun den ene ting de lavede i arbejdsprøvningen. Findes der så ikke et lign job ja så kan de ikke finde et flexjob. Derfor er kommunen begyndt at kræve noget faglighed f.eks i form af kursus så de bliver nemmere at placere i et flexjob.
Det er også muligt at gøre noget selv, da jeg var i arbejdsprøvning som flekser mhp om der skulle reguleres i mine skånehensy eller om det skulle være ftp, forlangte jeg at det skulle være en arbejdsprøvning med logik i og der skulle være sammenligenlige job ude i virkeligheden , den første praktik de fandt til mig klagde jeg over og bad om beskrivelse af hvor det job fandtes og det blev stoppet med det samme... så skriv altid til kommunen og gør dem opmærksom på hvis den type job ikke findes, det skal være et job der er tilgang til når man afprøves -.
Hejdien er ikke logget ind   Besvar med citat