Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2010, 13:54   #6
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Nu ved jeg jo ikke nøjagtigt hvor mange arbejdsprøvninger du har været i; men det ligner sq kassetænkning (refusionsregler mellem stat og kommune), og sagsbehandler der ikke får gjort sit arbejde

Du gør følgende:
1. Du henvender dig til din læge og fortæller hvordan du har det, og det gør du også hver gang du bliver syg under den arbejdsprøvning.
2. Du anmoder om fornyet aktindsigt (brug formularen fra linket), går hen til borgerservice og afleverer mod kvittering (evt. lav selv to, en til dig selv og en til kommune, print ud). Så har du beviset på at du har anmodet i orden!
3. Du skriver en ansøgning om fleksjobbevilling på de timer du kan klare .... 15? og afleverer den på samme måde som med anmodningen om aktindsigt. Får du afslag kan den ankes!
4. Du gennemgår din ressourceprofil med en tættekam (få evt. en du har tillid til at hjælpe dig) for at se om der overhovedet er en plan i forhold til disse arbejdsprøvninger og hvad det skal munde ud i.
5. Er der ikke en målrettet plan (hvad jeg godt kan mistænke), klager du over det ... men den tager vi, når du er nået så langt ... right?

Jeg lover dig, jeg nok skal følge med i din tråd, og lov mig at blive i denne tråd, så vi kan følge udviklingen og komme med gode råd til dig.

Jeg lover også at tage mig tid til at læse op på dine andre tråde, for at sætte mig ordentligt ind i din sag, her en af dagene

Frisk mod og på med vanten, for det hjælper at handle, når kommunen tager magten (skal de ikke ha' lov til!) De bedste ønsker fra Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 19-01-2010 kl. 14:01.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat