Emner: trusler
Se enkelt indlæg
Gammel 13-03-2006, 11:29   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: trusler

Citat:
ann skrev:
Jeg fik en opringning her til morgen. og nu vil jeg gerne vide om en jobkonsulent må ´true´med at jeg bliver sat på kontanthjælp, hvis jeg ikke omgående raskmelder sig.
jeg var på ledighedsydelse inden jeg fik mit flexjob,nu påstår han,at hvis jeg ikke klare mit job ,vil jeg ikke kunne klare noget andet flexjob.
og så kan de sætte mig på kontanthjælp,da de heller ikke mener,at jer er berettiget til pension.
Hej ann...

Ja nu vil jeg altså lige svare dig, selv om jeg ikke er socialformidler på det her hjørne, men jeg kender svaret ..

Ingen jobkonsulent har nogen som helst ret til at true dig med noget som helst :@:@:@

Kun din sagsbehandler kan snakke med dig om sådan noget som sygemedling...:@

Hvis jeg var dig så ville jeg omgående skrive til min sagsbehandler (ikke ringe, men skrive) og høre hvad det er for noget, og med hvilket belæg din jobkonsulent ringer til dig og snakker sådan til dig.

Skriv til din jobkonsulent og bed ham om at han skriver sine trusler ned på et stykke papir så du kan gå videre med det...

En jobkonsulent har kun en funkition og der er at hjælpe dig med at finde et job, og INTET andet..

Så vidt jeg husker fra et andet indlæg fra dig, så har du ovenikøbet en lægeerklæring på din sygedom...

Kors i skuret, hvor kan jeg blive arrig når jeg læser sådan noget som dit, men du kan tage det roligt det er kun kommunen der kan noget som helst, og de kan heller ikke bare sætte dig på kontanthjælp.

Det er jo sådan at når man er visiteret til fleks så er man syg og ja tænk sig engang .. men man kan blive mere syg mens man er på fleks...

hvad ang din jobkonsulent, så kan du være rolig, men jeg ville alligevel sørge for at det kom til kommunens kendskab hvad han havde sagt.

Man bliver ikke ligefrem hurtiger rask af trusler... det skal du ikke finde dig i :@:@:@
  Besvar med citat