Se enkelt indlæg
Gammel 11-11-2009, 15:18   #23
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nu er det ¨sådan at Danmark ikke har nok sol til at dække d3 vitamin behovet , det vi kan få igennem kosten er begrænset (man skal spise virkelig meget ) nogen mennesker optager d3 vitamin bedre end andre...

I andre nordiske lande tilsætter man d3 vitamin til nogle fødevare men ikke i DK .

De danske myndigheder anbefaler en meget mindre dosis end andre Nordiske lande og vil ikke tilsætte det til fødevare ..

I Danmark mangler over 50 % af befolkningen d vitamin ..

i min familie blev vi alle tjekket og i min familie lå vi langt langt under grænse værdierne ...

Jeg får sprøjter to gange om året og spiser ti tabletter om dagen , mange jeg kender er blevet tjekket efter jeg fik det konstateret og mange af dem kom i sprøjte behandling ...

Min diagnosering er blevet forsinket to år pga d3 vitamin man skulle først have det op og se om det kunne være det som gav smerter og udmattelse alene havde jeg været på sygedagpenge ville jeg derfor have mistet mine sygedagpenge ...

så nej tag ikke for let på d vitaminet ... det opføre sig for stor del som et hormon ...

Hillsen en dansker som spiser det rigtige er i solen hele sommeren spiser d3 vitamin hver dag spiser k vitamin (for at binde d vitaminet ) og som alligevel ligger og fiser rundt langt under de påkrævet værdier ...
  Besvar med citat