Se enkelt indlæg
Gammel 02-06-2017, 23:14   #95
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.747
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hunde er nemlig, lige som kontanthjælpsmodtagere,

"Hunde er nemlig, lige som kontanthjælpsmodtagere, “blandede racer, arbejdsløse, dovne og kan ikke et ord dansk. De har ingen idé om, hvem deres far er, eller hvor de kommer fra og kender ikke selv deres alder. De forventer, at jeg skal fodre på dem, give dem husly og gratis medicinsk behandling,” lyder det i opslaget."

https://www.avisen.dk/dfere-sammenli...de_447227.aspx

Til Jer raske familier, glem ikke, at I selv kun er få uger fra selv at havne på kontanthjælp, hvis sygdom pludselig rammer ned, som et lyn. Ingen kender dagen før solen går ned.

phhmw

I løbet af kort tid, 10 - 15 år har tonen i Danmark ændret sig på en måde, de fleste fornuftige mennesker, ikke troede muligt.

Men efter min beskedne mening et faktum.

Min oplevelse begyndte det, da toppolitikere helt bevidst og aldrig undskyldt, at kalde vores handicappede børn for gøgeunger, en belastning for de kommunale budgetter.

Vold og udemokratiske metoder kan hverken jeg eller andre fornuftige mennesker stå inde for, men jeg er begyndt at forså mekanismen om borgerkrig, hvor man føler det nødvendigt at kæmpe imod.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat