Se enkelt indlæg
Gammel 27-05-2016, 22:20   #1
conda
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Indlæg: 63
Styrke: 12
conda er ny på vejen
Går den, denne gang - seniorførtidspension ?

Fakta.: er 63½ søgte for 3 år siden førtidspension, grundet dårlig ryg og cancer, fik fjernet en nyre med cancer, fik afslag pga på mit cv på jobnet, idet rehabilitingeringsteamet mente jeg kunne bestride så mange forskellige arbejdsfunktioner ifølge mit cv på jobnet at jeg sagtens kunne finde et og andet at arbejde med !!!


Denne gang har jeg søgt om seniorførtidspension idet jeg har haft 2 blodpropper i hjertet december 2015 og er blever opereret herfor.
min læge udtaler følgende.:
helbredsproblemer:
ryg: mangeårige gener henvendte han sig til os 2011 fik foretaget rtg der viste slidforandringer i lænderyg henvist til mr scan 2013 der viste degenerative forandringer i lumbale disci på 3 niveauer og 4 niveau.
forsat smerter ikke lammelsser eller føleforstyrrelser haltende gang har aktuelt svært ved at stå op ilængere tid gener varei i 10 år har ikke henvendt sig mhp opfølgning på ryggener. smerter med udstråling til højre ben.
Nyrecancer som bifund til ovenstående mrscanning fandtes forandringer i venstre nyre bla bla bla fjernet nyre.
hjertet dec 2015 pci behandling 2 steder bevaaret venstre ventriklefEVANTuktion forsat meget træt efter blodproppen ... har kroniske rygsmerter rygopration vil formentlig ikke hjælpe de mangeårige gener og under alle omstændigheder nødvendiggøre et længerevarende genoptræning.
hjertesygdom medfører træthed Ofte ses forbedring efter et års tid.

nyrecancer burde aktuel medføre funktionsnedsættelse
virker nedslidt og hans opfattelse af at være udtjent syntes at være relevant. TROR I DEN GÅR DENNE GANG ??

Sidst redigeret af conda; 27-05-2016 kl. 22:39.
conda er ikke logget ind   Besvar med citat