Se enkelt indlæg
Gammel 21-02-2012, 22:18   #15
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hero Se meddelelser
Det får mig lige til at undres lidt. Min mands sagsbehandler stiler efter en indstilling til pension til ham. Selvfølgelig er der lige lidt der skal ordnes først, lige nu er det en general helbredsundersøgelse der skal overståes og alt efter udfaldet, vil hun indstille ham. Han har ikke været i arbejdsprøvning og der har heller ikke på noget tidspunkt været snakket om det... ????
Hej Hero,

Enten kan man vælge at tro på sagsbehandleren og lade sig indstille. Alternativt tror jeg at det vil være en god idé at spørge til om indstillingen er sten sikker til en anerkendelse.

Jeg ved ikke hvor i landet I bor og om det er "nemmere" at få ftp. i jeres kommune, men pensionsnævnet kan altså have en anden mening omkring arbejdsprøvning eller ej også i jeres kommune.

Hero, hvis du vil vide yderligere i forhold til dine spørgsmål, så prøv at lave din egen tråd så de ikke mixes med Bananens. Du klikker bare på "spørgsmål om førtidspension", så går det nok af sig selv om at få lavet en ny tråd.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat