Se enkelt indlæg
Gammel 04-10-2014, 22:06   #175
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.790
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Popiae, jeg er helt blank med hvad du mener.

Jeg gør opmærksom på at i skemaet, hvor rehabiliteringsteamet skal skrive sin indstilling begynder man at give eksempler på medicinordinering.

I felterne hvor der kan indstilles til 3 forskellige ting ressourceforløb etc.

De skriver i skemaet:

"Angiv, hvilke helbredsindsatser der er behov for og sundhedskoordinatorens initiativer i den forbindelse (fx at antidepressiv behandling iværksættes via egen læge)."

CHECK SELV HVAD DER STÅR I SKEMAET!

Dette kan være en IKKE-læge eller læge, som nu sidst i forløbet, har muligheden for at foreslå den praktiserende læge, at ordinerer psykofarmica.

CITAT "Det forudsættes, at sundhedskoordinator som langt overvejende hovedregel har en lægefaglig baggrund." CITAT slut

DET I SIG SELV FÅR MINE RØDE LAMPER TIL AT LYSE!!!!!!

Hvis man er psykisk syg, så har man nok været i hænderne på adskillige speciallæger langt tid, oftest mange år, før man havner ved rehabiliteringsteamet, som nu allersidst i fasen har mulighed for at foreslå ordinering med psykofarmica.

Hvis nu ens PRAKTISERENDElæge er nyuddannet og ikke kender patienten til bunds, vil denne læge så bare følge en Sundhedskoordinartors anbefalinger og udskrive psykofarmica?

Hvis patienten på mødet siger STOP, jeg skal sgu ikke have mere medicin og NÆGTER.

Hvad er KONSEKVENSEN af dette.?S.U.

Det er hvad tråden handler om. Det har intet med ANKESTYRELSEN at gøre.

Det har kun med hvad der anbefales, rådgives om i SKEMAET til INDSTILLINGEN: CITAT "fx at antidepressiv behandling iværksættes via egen læge" CITAT SLUT.

[B]Alle omkring syge mennesker vil have fat i dem, med alle deres forbandede forslag psykofarmica, TERM, Liasion osv osv osv fedmeoperationer, risikofyldte lumbale operationer som kun er stoppet i en forsøgsperiode[/B].

Min tillid kan efterhånden ligge på et meget lille sted uanset om det er læger, speciallæger kommunale embedsfolk. Hjælpe de stakkels mennesker ligger sgu ikke øverst på listen, men arbejde arbejde arbejde arbejde og æd lige lidt flere piller.

Er der nogen som opfatter mig som sur og vred, så har de ret. Forbandede system. ( ikke på dig Popiae )

Med mine 35 års erfaring kan jeg garanterer, at hvad der kommer på skrift fra kommuner og stat, er der ikke så meget som et komma, som der ikke er funderet dybt over. De ønsker noget med den tekst.

Men ingen, jeg gentager INGEN begynder at rådgive den psykisk syge om de reelle og farlige bivirkninger ved at indtage psykofarmica.
Jeg har Dystoni som kan være een af de farlige bivirkninger ved at indtage psykofarmica, så jeg ved hvad jeg taler om..

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 04-10-2014 kl. 22:32.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat