Se enkelt indlæg
Gammel 17-04-2010, 08:51   #30
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
STOP den læge før han vil gør skade på flere mennesker

Tænke om jeg ligeledes skulle komme med mit bidrag til DR. Jeg gik så småt i gang med min research omkring den sociallæge John Kjærsgaard Johansen der var på min pensionssag, et ganske aparte sagsforløb som jeg tidligere har haft succes med på Google hvor det væltede frem. Hvad der skrives om ham på nettet og i pressen bla, han arbejdet under skærpede tilsyn som læge osv. Samt der fjernede debat indlæg fra fyens.dk

Når man googler John Kjærsgaard Johansen i dag er alt væk, på nær en sommerhusadresse og et enkelt indlæg her k10, hvorfor?? Det er åbenbart lykkes myndighederne eller ham at får fjernede næsten alt fra Google, men det findes i nu hvis kender du linkene, se tråd http://www.k10.dk/showthread.php?t=9430

Sociallæge John Kjærsgaard Johansen er en stor succes for Odense og Kerteminde kommuner, flere af de sager han arbejdet med bliver underkendt som pensionssager, det samt samme var ved ske med min egen sag, hvor alt blev underkendt af Sociallæge John Kjersgaard Johansen må arbejde videre

STOP den læge før han vil gør skade på flere mennesker.
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat