Se enkelt indlæg
Gammel 01-06-2017, 15:56   #44
Mor Kbh
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2017
Indlæg: 3
Styrke: 0
Mor Kbh er ny på vejen
Ren løgn

Må jeg minde alle de syge herinde, at de ALDRIG ALDRIG ALDRIG nogensinde skal begynde at tro på hvad de får at vide af "fageksperter" og "talsmand" ! ? Husk at HOLDE FAST i dit eget.

Det er ikke "andre folks penge", men det er faktisk Staten og Kongedømme som har eget behov for at kunne holde ro i landet, ved at først forårsage problemer i folks liv, for at derefter kunne indsamle SKATTER fra de jobs som beskæftiger sig med at "hjælpe" til borgerne. PENGE og MAGT.
Skattekroner som finansierer:
...boligsalg og banker, bil produktion, industrier indenfor miljø, medicinal branchen, de potentielle kloge dissidenters høje lønninger altså jurister og læger og professorer og lignende andre højtuddannede som kunne komme til begå skade på selve Kongedømme og netop derfor er deres magt via de høje lønninger blevet drejet i retning af hvor de kan ramme befolkningen...

Det har ALDRIG været DIT BEHOV at du skulle gøres SYG.
Det har ALDRIG været DIT BEHOV at du ikke får tilstrækkeligt mange vågne timer med DIT EGET BARN.
Det har ALDRIG været DIT BEHOV at du skulle gøres AFHÆNGIG af dine BØDLER.
Det har ALDRIG været DIT BEHOV at du skulle gøres UNDERDANIG og TIGGE for hjælp.
Det har ALDRIG været DIT BEHOV at DINE BØRN IKKE LÆRER at læse og skrive i skolen som du selv finansierer via skatten.
Det har ALDRIG været DIT BEHOV at DINE BØRN skal mobbes i skolen og komme grædende hjem.
Det har ALDRIG været DIT BEHOV at du skulle komme til at beskæftige dig med noget hvor dit eget personlige potentiale eller interesse faktisk ikke ligger.

Det er simpelthen en INDUSTRI, en Statslig INDUSTRI, en statsstøttet INDUSTRI, en INDIREKTE statsstøttet industri, en DIREKTE statsstøttet industri. Forgrenet videre igennem de offentlige fag eller den private sektor.

DU og DIN FAMILIE holdes NEDE, alene for at NOGLE ANDRE KAN FASTHOLDE SIN MAGT og INDTÆGT.
Du får hjælp kun tilstrækkeligt svagt til at det kan komme igennem sugerør til den handlingslammede dig, bare for at det ikke bliver åbenlyst for alle at din død og sygdom og fattigdom skyldes nogle andres prioriteringer med dit liv.

Tænk, hvad ville der ske hvis Staten mister KONTROLLEN OVER DIG og DIT LIV? Hvem ville vinde, og hvem ville tabe der?






Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
Vores penge
Med andre ord... 05.09.2014 kl. 03:00

AF Bettina Post, socialrådgiver, chefkonsulent, PH Metropol



"I JP 2/9 skriver en læser, at hun – i modsætning til mig – mener, at det er passende at kalde overførselsindkomsterne for ”andre menneskers penge”, fordi de er »taget via skatterne fra andre borgere i Danmark«.


Når jeg i min klumme 22/8 alligevel ærgrer mig over betegnelsen ”andre menneskers penge”, så er det, fordi det – uvist af hvilken grund – kun er udgifterne til overførselsindkomster, som med slet skjult løftet pegefinger kaldes sådan. Men hvis skatteindtægter bliver til ”andre menneskers penge”, når de efter alle demokratiets regler omsættes til en eller anden form for velfærdsydelse, så skal vi da tælle mange flere med blandt dem, der lever på andres nåde."




http://www.jyllands-posten.dk/premiu...7/vores-penge/





husk:
Mor Kbh er ikke logget ind   Besvar med citat