Se enkelt indlæg
Gammel 07-04-2015, 14:28   #520
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Tilsynet afviser min anmodning om ulovligheder i Kalundborg kommune

Hvor de sociale sagsbehandlingsfrister er ulovlige.

Kalundborg kommunes ulovlige sagsbehandlingsfrister:
https://www.kalundborg.dk/Om_kommune...arfrister.aspx

Statsforvaltningen skriver til mig:

"Du oplyser, at Kalundborg kommune ikke har opfyldt sin forpligtigelse i retssikkerhedslovens §3 stk.2, om at fastsætte og offentliggøre frister for sagsbehandlingen på det sociale område.

Statsforvaltningen har besluttet ikke at rejse en tilsynssag, da vi ikke finder grundlag for at antage, at en nærmere undersøgelse, af sagen ville føre til en konstatering af, at Kalundborg kommune har overtrådt den i lovgivning, som Statsforvaltningen påser overholdelse af"


Dette til trods for, at embedsmændene har fået leveret følgende, fra Kalundborg kommunes hjemmeside:

"Ventetid fra modtagelse til opstart af sag: 0 - 6 måneder."

Således beskytter man KL, Kommunernes Landsforening`s formand Martin Damm, V borgmester i Kalundborg kommune og deres helt tydelige ulovlige sociale sagsbehandlingsfrister.

Så er der kun Folketingets Ombudsmand og politikerne tilbage.

Hvilken uvidenhed fra juristerne i Tilsynet. Eller??????

Hilsen Peter

PS jeg har forgæves forsøgt at ringe til pågældende jurist i Statsforvaltningen, uden succes, da der er 35 minutters ventetid og en beklagelse over at de kun er 35 medarbejdere til over 1000 henvendelser i døgnet. Godt man ikke arbejder i Tilsynet.

Sidst redigeret af phhmw; 07-04-2015 kl. 14:43.
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat