Se enkelt indlæg
Gammel 01-02-2013, 19:51   #9
Winsof
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2013
Alder: 55
Indlæg: 11
Styrke: 12
Winsof er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Winsof,

Det er en rigtigt god idé med en psykiater og endnu bedre en psykolog, hvis du har råd til det eller har en sundhedssikring der kan dække evt. behandlinger.

Ligenu skal du også give dig selv lov til at observere dit liv i evt. "kaos", der kommer råd fra højre og venstre og man læser fra herodes til pilates på nettet. Tillige får man gud hjælpe mig medicin, der ikke bare lige virker prompte som f.eks panodil og lign.!!!

Jeg kan sagtens se din panik, vi er mange der har været der, prøv at tage det hele så stille og roligt som du kan. Jeg kan formode og fornemme at du tænker en hel del på din fremtidige arbejdssituation og den er naturligvis også vigtigt. Er du på sygedagpenge og i så fald hvad er processen der?

Ring endelig i første omgang til din læge og få dig skrevet op til en psykiater, måske er der ventetid. Det er dog meget småt hvad der løses ved en psykiater, så jeg ville også se på mulighederne for psykolog for dit vedkommende ligeså, det skader ikke nogen af os..
Jeg er ansat i job med løntilskud og får løn, og arbejdsgiver søger sygedagpenge. Jeg venter pt. på indkaldelse til sygesamtale, hvor jeg formoder, at arbejdsgiver vil ophæve ansættelsesforholdet.
Derefter ved jeg ikke om jeg automatisk overgår til, at modtage sygedagpengene selv.

Ja jeg tænker på min arbejdssituation. Både læge og fagforening siger, at det
vil forværre mit helbred, at vende tilbage til mit nuværende arbejde.
__________________
Hilsner Winsof

Sidst redigeret af Winsof; 01-02-2013 kl. 19:55.
Winsof er ikke logget ind   Besvar med citat