Se enkelt indlæg
Gammel 23-11-2006, 00:30   #4
Guffi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2006
Indlæg: 52
Styrke: 18
Guffi er ny på vejen
RE: Hej Line

Der var en barsk omgang læsning,tak skal du ha' sikken en masse tanker at gå rundt med. Jeg håber af hele mit hjerte at du har nogle du kan læsse af på. Det er så let for mig at sige,det hele nok skal gå, men tro mig............det kommer til at gå.

Når du nu skal til møde i morgen har du en psyk, sygeplejerske og en bostøtte med som du kender, jeg er helt sikker på de vil hjælpe dig med, at komme igennem mødet. Når mødet er slut syntes jeg du skal prøve at snakke mødeforløbet igennem med dem. Jeg håber at du fra i morgen er lettet for en masse unødvendige tanker, og Line du bliver jo ikke et andet menneske af at, evt. få en diagnose. Som du selv skriver kan det være en fordel, jeg mener at, så ved du, lige som om hvad du skal forholde dig til. I og med du ved det, får du en masse posektiv energi du kan bruge til at komme videre i dit liv. Tag imod alle de tilbud du evt. måtte få også hvis det indebærer medicin. Jeg skal ikke gøre mig til dommer over dit liv men, som jeg læser det har livet ikke været let for dig. Jeg håber og tror at, med det møde i morgen kommer du en milepæl videre med livet. Det kan meget vel være, der er nogle ting du skal forholde dig til, på en helt anden måde end i dag ,men det bliver det jo nødvendigvis ikke dårligere af.
Så mit råd til dig i morgen vil være........................ Tag mødet med ophøjet "ro" fortæl dig selv at, du kan klare det (for det kan du).Hvis du skulle blive dårlig og komme til at, knække dig..........Hvad så, det sker der ingen ting ved, ud over måske et par pletter på et gulvet. Jeg ligger hovedet på blokken og siger......................uanset hvad der sker kommer du der fra med livet i behold. TRO PÅ DET.
Jeg håber virkelig det bliver dit livs bedste møde. Jeg håber også du skriver igen og fortæller hvordan det er gået.
Mange varme tanker.
Guffi
Guffi er ikke logget ind   Besvar med citat