Se enkelt indlæg
Gammel 25-07-2013, 09:33   #5
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.797
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Gæster, embedsmænd, politikere, socialrådgivere og raske borgere.

Kære alle jer der, som ovenstående, læser dette ene indlæg, vil jeg anbefale at læse JRSeat historie fra begyndelsen:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=26420

.... sammenholdt med den seneste udvikling i sagen for en almindelig borger i Danmark i denne tråd, hvor JRSeat blot konstaterer, hvilke muligheder der findes i hans sag.

I hele forløbet er der gode konstruktive meldinger med bla at operationerne gik forholdsvis godt. Genoptræningen forløb, ind i mellem, også godt.

Nu er JRSeat tvunget til at træffe en beslutning.

Passe på den ryg samfundet har ofret store beløb på. Tage det med ro og med ryggen som midtpunkt

Eller raskmelde sig til arbejdsmarkedet på fuld tid. Fordi at systemet har tvungen ham til denne beslutning pga forsørgelsesgrundlaget er fjernet fra ham, pga hustruen deltidsarbejde, hvor indtægten netop når grænsen, hvor samfundet med Socialdemokraterne, SF og Radikale har opnået præcis det de ønsker. At få patienten i fuld arbejdsvigør.

Husk det, når du skal sætte dit X.

JRSeat har IKKE spurgt mig til råds pt.

Blot ville jeg ønske at politikerne, embedsmænd og raske ville følge mig nogle få timer og følge min optræning, bla med medpatienter hvor stivgørende operationer IKKE gik som forventet. Følge mig i min hverdag og se konsekvensen af, at ikke passe på sin ryg, eller at være tvunget igennem systemet med selve ryggen nedprioriteret, som noget sekundært.

Her kunne det være interessant at få en dygtig økonom til at følge en sådan patient og se hvad samfundet senere kommer til at ofre bare på een patient, som ikke fik den tid der skulle til.

Man må ikke ønske ondt for andre mennesker. Men hvor ville det være konstruktivt, hvis alle, i eksempelvis JRSeat sag kunne få mine smerter og skavanker i 14 dage. Ikke 15 dage, blot 14 dage

Hele ministerholdet kunne naturligvis også prøve, ingen problemer.

Føle på egen krop, hvad det vil sige at samfundet presse en borger til at være tvunget til at vælge arbejdsmarkedet, før sit helbred.

JRSeat, som tidligere nævnt, pas nu på dig selv og din ryg.

Håber du vil vende tilbage med resultatet fra Ankestyrelsen når de 10 mdr er gået.


Bedste hilsner
Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat