Se enkelt indlæg
Gammel 04-04-2010, 14:58   #30
Connie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2008
Indlæg: 190
Styrke: 17
Connie er ny på vejen
Jeg kommer pludselig til at tænke på, at jeg en gang havde en pudsig oplevelse, hvor nogen havde stillet spørgsmålstegn ved en andens rygproblemer.

Jeg har haft brækket ryggen og er rygopereret og derfor var der ingen tvivl om, at rygproblemerne hos mig var bekræftet. Jeg blev bedt om at fortælle/vise, hvorvidt det kunne lade sig gøre at nå jorden med hænderne, når man har lænderygproblemer, for disse mennesker havde set en bekendt, der påstod at hun havde rygproblemer, men sagtens kunne bøje sig.
Det mente de ikke kunne hænge sammen - ergo måtte vedkommende da have fortalt en røver.

Da jeg så bøjede mig ned og på trods af stivgørende operation i lænderyggen uden problemer kunne nå jorden, tror jeg, at de fik sig en lille en over næsen.
Og det var bestemt velfortjent

Der er ikke nogen opskrift på, hvad man kan og ikke kan med en given lidelse. Så der kan vi ganske enkelt ikke sætte spørgsmålstegn ved det, folk siger.

Selvfølgelig kan og skal man kommentere på folks indlæg - men med et udgangspunkt hvor man antager at folk fortæller sandheden.
Vi skal jo ikke fortælle folk herinde, hvordan de skal leve deres liv - det vi er her for er at støtte dem i det valg, de har truffet. Hvad det så end er.
Connie er ikke logget ind   Besvar med citat