Se enkelt indlæg
Gammel 04-04-2010, 13:19   #21
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sandie75 Se meddelelser
Jeg tænker bare, at når du søger pension, må det jo være fordi du mener at du ikke er i stand til at varetage hverken flex eller et 37 timers job, det går jeg udfra er grunden til at man søger pension, eller tager jeg helt fejl????

Hvis du laver en masse ting du ved kan forværre din fysiske tilstand, forstår jeg så ikke hvorfor du gør det eller er i stand til det, det er sådan jeg ser på tingene.
Man skal selv tage ansvar for sit eget liv og tænke på hvad man selv kan gøre for enten at få det bedre eller om ikke andet så ikke få det værre.

Helenekr Jeg har overhovedet ikke kompetancer for at udrede nogen, jeg læser og så tænker jeg højt... For hvis jeg tænker sådan er jeg sikker på at der er andre (læs sagsbehandlere) end mig der tænker sådan.
Og skulle vi ikke lige holde det på et voksent plan
Jo, men kan sagsbehandlerne ikke bare være sagsbehandlerne, og så herinde er vi vennerne??
Det sårer bare det du skriver, og selvom det ikke er skrevet til mig personligt, så får jeg nærmest ticks over 'angrebene' som minder utrolig meget om kommuneangreb, og jeg bliver faktisk helt svedt på Maj-britts vegne over at hun skal retfærdiggøre sig over for dig.
Jeg ved godt hun kan tåle det, men andre vil måske ikke kunne tackle den slags.
Og k10 er jo netop et fristed hvor man kan komme ud med de sure opstød engang imellem, men det skal jo nødigt være sådan, at folk sidder og holder noget tilbage fordi de er bange for ''hende med leen' kommer og hugger hoveder..
Alt det dér kloge kommunesnak, synes JEG bare, burde foregå på kommunen. Og det psykologiske som ''hvorfor gør du så dét'' eller ''hvorfor kan sønnen så ikke'' osv er også lidt grimt.

Bare min mening.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat