Se enkelt indlæg
Gammel 16-03-2008, 09:19   #1
Mads&Camilla
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2008
Indlæg: 8
Styrke: 0
Mads&Camilla er ny på vejen
Mødet med min sagsbehandler fredag d 14-03-08

Mødet med sagsbehandler XX starter med at hun kommer ud og henter mig i venteværelset, til at starte med smiler XX til mig, men da jeg så siger at Trine (som er min støtte-kontakt person, ansat af kommunen) lige er ude og pudse næse, er det som om at stemningen ændre sig. Vi kommer hen til XX's kontor, hvor hun starter med at sige at det kun er 30 min. samtaler hun har i dag. Hvilket virker på hende som om vi bare skal have det her overstået i en fart. Da vi så er kommet ind på hendes kontor, ser hun Trine tag min hånd, da jeg altid er meget nervøs over disse møder, og da hun ser det, spørg hun ”hvad skal det nussepilleri til for?”, efter det ringer hendes telefon, hvor efter hun siger ”ja, telefontiden er jo stadig ikke ovre” og tag telefonen, hvor hun også der forklare at hun har meget travlt og at det kun er 30 min. samtaler hun har i dag, så hun har ikke tid til at snakke med ham. I mens hun snakker i telefon ligger Trine og jeg nogle papir som bl.a. er Trines afsluttende report på mig og et stykke papir fra min læge, på hendes bor. Mens hun snakker med vedkommende i telefonen, skimmer hun papirerne, og da hun ligger på siger hun ”hvad skal jeg med dette?” og jeg svare at det er et led i det der står i Trines report, hvorefter hun gentag spørgsmålet og jeg gentag mit svar. Efter det kigger hun på Trines papir, lidt efter pejer hun finger af Trine mens hun siger ”jeg kan lige så godt fortælle dig at du ikke kan ansøge om fleksjob på Camillas vejene” Hvilket hun slet ikke gør, hun håber bare på at kommunen vil hjælpe og ikke gå imod. Men hun virker stadig meget afvisende, hun siger at jeg skal søge kontant hjælp, da ansøgning om fleksjob kan tage 3-6 mdr. og om jeg ikke kunne klare mig med løn for 20-25 timers job, hvis nu ikke fleksjobbet gik igennem, hvortil jeg svare at det kan på ingen måde lade sig gøre, hun stiller mig så spørgsmålet ”hvordan har i klaret det nu”. Mit svar var at det er Mads der har trukket slæbet, og at vi har lånt i huset. Derefter fik jeg udleveret en ansøgning om kontanthjælp.

Sidst redigeret af Mads&Camilla; 16-03-2008 kl. 10:16.
Mads&Camilla er ikke logget ind   Besvar med citat