Se enkelt indlæg
Gammel 23-01-2020, 16:30   #608
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
"Kommuner kriminaliserer sociale frontkæmpere."

Dagbladet Arbejderen 23. januar, 2020 af Ulf Baldrian Kudsk Harbo

"Totalitære tendenser i Danmark hvor magthaverne misbruger skatteborgerens penge og gør alt, hvad de kan, for at straffe frontkæmpere i de sociale modstandsbevægelser."

"Kim Madsen, Bitten Vivi Jensen, Mogens Rerup og Kim Osbøl er i mine øjne alle frihedskæmpere, som kæmper for vores allesammens rettigheder og for det sociale sikkerhedsnet, da alle jo kan blive ramt af sygdom eller ulykke.

Det er dybt uretfærdigt og hyklerisk, at kommunerne dagligt bryder loven og slipper afsted med det og dagligt gør syge borgere mere syge og har været direkte skyld i, at nogle af dem tager deres eget liv (1), samtidig med at kommunerne er gået i gang med at forsøge at få vores retsvæsen til at straffe nogle af de vigtigste frontkæmpere i de sociale modstandsbevægelser.

Jeg mener, vi bør give de herrer og den dame en medalje for deres heroiske indsats, hvor de i årevis har kæmpet for almindelige menneskers rettigheder og for det sociale sikkerhedsnet, som alle jo kan få brug for, da alle kan blive ramt af sygdom eller ulykke.

Hvorfor ikke lytte til de modige og standhaftige systemkritikere og forsøge at lave en mere værdig og menneskelig sagsbehandling, hvor loven følges, i stedet for at bruge millioner af kroner på at forsøge at få dem gjort kriminelle?."

Der bruges millioner af kroner på, at kommuner og anklagemyndighed forsøger at få dømt og straffet Kim, Mogens og Bitten, selv om de intet forkert har gjort, men faktisk bare forsøger at hjælpe kommunerne med at behandle deres egne borgere lovligt og værdigt."

Kilde: https://www.facebook.com/permalink.p...00006463864075

Note:
Bliver lige nødt til at tilføje ikke at forglemme, at de advokater som bakker os op, i mine sager advokat Kaaveh Piroz samt Morten Tarp, også i mine øjne er frihedskæmpere, som kæmper for vores allesammens rettigheder og for det sociale sikkerhedsnet.

Bare det at finde en advokat der tør gå op imod systemet er også svært.

Læs mere her:
https://arbejderen.dk/blog-indl%C3%A...old/ulf-harbo?


.

Sidst redigeret af Kio; 23-01-2020 kl. 16:32.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat