Se enkelt indlæg
Gammel 02-12-2010, 12:05   #29
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
EJ hvor er vi mange unge på k10. Det er da godt at vi er nogle unge mennesker på k10. Altså hjerneblødning og sådan noget får men altså ikke som helt ny . Det er sådan noget men får når men er gamle og har levet livet. EJ det lyder ondt at skrive den om andre mennesker. Når det er sagt at jeg så glad for at jeg ikke kender til et liv hvor jeg kan alle ting. Men hvor er jeg så så træt at høre om jeg virkelig ikke kan Det. Det er ikke dem der ikke kan overskue dagligdagen selv en tur til tandlæge skal tages med i ugens andre ting. Jeg ser ikke ned på jer der er blevet skade senere i livet. Det er faktisk jer jeg har mest ondt af a os alle sammen på k10 i har haft i liv og nu skal i så til at leve et helt nyt liv. PÅ godt og ondt. Det lyder hårdt det jeg skriver nu. Jeg håber ikke at jeg nogensinde igen får en hjerneblødning, Det overlever jeg ikke psykisk Nej så må livet gerne stoppe. OM det stopper som 30 eller 100 er op til "gud" at bestemme. Jeg er med på den end til det bilver for hårdt. Jeg er spastisk og det er ikke alle med den sygdom som bliver så gammel. VI lever fra få dage og op til 100. Jeg hører under dem med let cp og jeg kan se frem til at blive 72 år. Den almindelige Danske kvinde kan se frem til at blive 77 år Det er da rimeligt godt gået når livet begynder med en skade 5 år kortere liv så jeg ikke som betydning Det var noget helt andet hvis der var tale om 20 kortere liv
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind