Se enkelt indlæg
Gammel 10-12-2010, 11:05   #6
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg ville snakke med banken og spørge dem om muligheden for at flytte lånet over i din fars navn, på den måde er du fri for en masse papir tam tam, og samtidig slipper af med noget af gælden. Det nemmeste ville være hvis i har samme bank, men ellers skal din far jo også snakke med hans bank.

MEN der er altså reglen om at du må få tror det er 500000 om året, uden arveafgift af din far, i då tilfælde er det jo ikke et lån, og når nu du ikke kommer i plus, ved de penge du får, har jeg altså svært ved at se hvordan kommunen kan få lov at trække dig i din KHJ?? Prøv at spørge kommunen om det. Og bed rigtig gerne om den § der siger at de skal trække dig for at få et mindre minus, du har jo ikke fået penge direkte i hænderne.

Mht din økonomi, har du fået din far og/eller banken til at rode det hele i gennem fra ende til anden, måske der trods alt er en forsikring ell der kan fjernes.

Vi har lige mistet den ene indtægt, så her måtte vi også fjerne ALT ikke lovpligtigt (håber ikke en af ungerne eller vi andre kommer til skade, eller gør skade) Manden ringede bare til forsikringsselskabet og sagde at vi var kommet i en situation at ALT ikke lovpligtigt skulle fjernes, ok, så kiggede forsikringen lidt på det og, jamen hovsa, jeres bilforsikring (og en anden jeg husker ikke hvilken) kan vi altså godt gøre billigere end den er, det var slet ikke nødvendigt for os at sætte os ned og se på det, det gjorde de helt automatisk, at vi så alligevel har gjort det er en anden sag, og vi kan virkelig ikke få det billigere, så måske det var en ide at prøve.... Banken (vores i hvert fald) er knap så hjælpsom, ikke at de ikke gerne kigger på det, men vi skal altså selv bede dem om det, her får man ikke noget serveret.

Noget andet er Rolle... du skal da videre med din sag, hvis den står alt for stille, så prøv at hive den her ind, du vil helt sikkert kunne få noget hjælp.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat