Se enkelt indlæg
Gammel 30-06-2010, 07:07   #11
A-Odense
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Indlæg: 103
Styrke: 17
A-Odense er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Først af alt, velkommen til

Brøkpensionister er i allerhøjeste grad virkelige, der findes 29.000 af dem i Danmark, både brøkfolkepensionister (20.300) og brøkførtidspensionister (8.700), et tal der først blev offentliggjort efter, at flere af os havde bedt f.eks. Line Barfod, spørge Beskæftigelsesministeren.

Og vi er en gruppe der i ca. ½ år har arbejdet med at færdiggøre en klage til EU-kommissionen som er underskrevet af 80 medunderskrivere, den bliver sendt til kommissionen om knap 14 dage.

Jeg var en af dem der på opfordringen i denne tråd skrev til Mette Frederiksen omkring brøkpension, og her er hvad hun svarede:



Dette svar fik mig til at skrive til Mette Frederiksen endnu engang, og her er så svaret på min næste mail:



I sidste uge sendte jeg svar til Mette Frederiksen, som lyder således:



Jeg synes det er en god ide at klage til menneskerettighedsdomstolen, men efter et ½ år med udarbejdelse af klagen til EU-kommissionen er jeg simpelthen for træt til at tage endnu et projekt op til overvejelse lige i øjeblikket.

Er du tilfældigt kommet her til K10?

Du må endelig gerne slutte dig til os andre.



Ragdoll
Hej Ragdoll,

Jeg vil bare sige, at Mette Frederiksen kan mene som hun vil og hendes personlige holdning om brøkpension og optjeningprincippet , uden henvisning til EU-regler, der lige beskytter EU-borgere mod forskelbehandling ( som hun støtter ) er helt uinteressante i lyset er EU-regler

Mvh

A-Odense
A-Odense er ikke logget ind   Besvar med citat