Se enkelt indlæg
Gammel 19-03-2013, 23:58   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg ville skrive en ansøgning, tydeligt skrive jeg søger efter omtalte lov, hvor jeg vedlægger loven.
Overslaget fra tandlægen vil jeg også vedlægge.

Og så vil jeg give dem 3 uger til at svare, har jeg ikke modtaget noget skriftligt fra kommunen senest den og den dato vil jeg betragte den manglende reaktion som værende et afslag på min ansøgning.

Får jeg et brev tilbage om enkeltydelse vil jeg præcisere at jeg ikke har søgt enkeltydelse men søgt efter omtalte lov, og igen vedlægge den, samt skrive noget i stilen med at modtager jeg endnu et brev med henvisning til enkeltydelse eller har jeg intet skriftligt modtaget des andgående senest den xx/xx (14 dage) vil jeg betrate det som værende et afslag på min ansøgning.

Eller hhv 14 dage og 7 dage alt efter hvor meget det haster.

Reagere de ikke anker man afslaget hvor man vedlægger en kopi af tidligere brev hvor man gør opmærksom på at man betragter den manglende reaktion som værende afslag.

At de ikke kender loven er IKKE borgerens problem, så må de sætte sig ned og se af at få lært at kende den, længere er den historie altså ikke, nu HAR de oven i fået en kopi af den, så den undskyldning kan de slet ikke bruge, og enlig er en klage til borgmester på sin plads, men på den anden side der ER tale om en ny lov, og man er lidt nød til at lade tvivlen komme dem til gode... men fortsætter de så sys jeg bestemt der skal en klage af sted over at de nægter at tage stilling til ansøgningen efter gældende regler.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat