Se enkelt indlæg
Gammel 19-03-2013, 23:51   #2
kao1205
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-09 2011
Indlæg: 80
Styrke: 13
kao1205 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af AAA Se meddelelser
Hej

Jeg har en veninde der er på kontanthjælp, og hun har nu brug for tandlægens hjælp, da hun har fået konstateret pardentose ! det kræver her til start nogle behandlinger med noget dybderensninger.. som er ret dyre

Jeg fortalte hende om den nye tandlægelov , den her mener jeg
https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=144929
i mine øjne skal hun "bare" have et overslag fra tandlægen, hvilket hun også har fået

Hun kontakter kommunen og de beder hende om at søge enkeltydelse, det er jo ikke det hun søger ! to forskellige siger det samme til hende

Hun skriver så med en kommunens mand (ja jeg har prædket, ALT på skrift) og han opgiver faktisk at hjælpe hende, da han ikke kender den nye lov trods hun giver ham den på skrift, det samme link som jeg satte ind lidt længere oppe...

Hvad dælen gør vi nu .. prøver de bare at spille dumme for at spare, eller kender de mon ikke den nye lov ?? de har den jo på skrift, men fatter ikke en sk.. alligevel

Er der nogle der er blevet behandlet ved tandlægen på den nye lov, eller kender nogle der har ideer til hvordan jeg hjælper min veninde videre ?
Hej

i vores kommune har kommune en mand der kender alt til min bror er i gang og han fik af vide at var det under 10.000 kr kunne tandlægen bare gå i gang og var det over skulle han aflevere et overslag fra tandlægen som det så ville lade deres tandlægekonsulenter kigge på ( mere om det var det billigste ) og det kørte glat igemmen

kenneth
kao1205 er ikke logget ind   Besvar med citat