Se enkelt indlæg
Gammel 28-11-2018, 17:22   #4
ledr
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-01 2013
Indlæg: 15
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
ledr er ny på vejen
Nej jeg oplyser ikke til Udbetaling Danmark når jeg holder ferie. Jeg skal naturligvis ansøge om mine feriepenge fra mit mini job. Feriepenge er en indtægt fra året før, så de indgår ikke i beregning af min pension eller boligydelse, da det jo er erstatning fra mistet indtægt under ferien.
Min bekymring handlede mere om, at det er en kæreste jeg jeg har boet kort varigt sammen med. At de kan stoppe mig op påstå, at vi stadigvæk har samliv i et vist omfang. Det er jo kommunens vurdering
Det var først og fremmest hende der ville bo alene og så kan jeg jo ikke tvinge hende. Hun ville gerne fortsætte vores forhold, så jeg valgte at flytte de 30 km tilbage til, hvor jeg har familie, børn, venner og mit lille job, men også for, at så ville ingen kunne sige, at vi rendte sammen altid. Udbetaling Danmark spurgte meget aggressivt om jeg så var helt færdig med hende. Jeg svarere så at jeg er flyttet 30 km væk, så ja og den accepterede de.
Jeg har ret til, at have en kæreste og synes ikke jeg gør noget forkert, men det er jo desværre kommunens vurdering.
ledr er ikke logget ind   Besvar med citat