Se enkelt indlæg
Gammel 11-03-2018, 21:20   #362
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Sandheden skal ikke frem...!

8 marts 2018.

Endnu et åbenlyst eksempel på at "eliten" ikke ønsker at sandheden skal frem.
Denne gang et brev fra Afdelingschef Teddy S. Rasmussen.

Afdelingschef Teddy S. Rasmussen har blokeret mig på Linkedin.
https://dk.linkedin.com/in/teddy-rasmussen-27696a3

Tror De virkelig stadig at "trusler" virker på mig...

Nogen her der ved om der er nogle Jobcentrer i Danmark, har en "officiel" FB gruppe ?

Mig bekendt ikke, jeg har ikke faldet over nogen.



Mit første reaktion på det kan læse her under:

-----------------------------------------------------------------
Søndag d 11 mart 2018

Til
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen Københavns Kommune
Bernstorffsgade 17
1592 København V
Danmark
https://minside.borger.dk/post?funct...ailboxid=10516

Journalnummer: xxxxxx-xxxx

Aktindsigt jf offentlighedsloven § 21 stk. 3.

Efter modtaget brev d. 9 marts 2018, vil jeg bede om aktindsigt iht offentlighedsloven § 21 stk. 3 på

Afdelingschef Teddy S. Rasmussen
Jobcenter (JKI)
Musvågevej 15, 2400 Kbh Nv.

Vedhæftet: JC.Musvågevej.10.03.2018.pdf

Jeg vil bede om alle stillingsbetegnelser, alle uddannelser, alle arbejdsopgaver, alle lønmæssige forhold samt "vederlags-aftaler", tjenesterejser, samt alle oplysninger om disciplinære reaktioner i form af advarsel eller derover.

Jeg forventer indenfor den lovlige frist på 10 dage, jf. § 16, stk. 2 i Forvaltningsloven, at modtage fyldestgørende skriftligt svar på min anmodning.

Vedlæg venligst denne henvendelse i min journal.

Med Venlig Hilsen

Kim Osbøl
xxxxxxxxxxxxxx xxxx
2400 København Nv
-----------------------------------------------------------------------

Søndag d 11 mart 2018


Til
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen Københavns Kommune
Bernstorffsgade 17
1592 København V
Danmark

Journalnummer: xxxxxx-xxxx

Begæring om aktindsigt jf Offentlighedsloven § 7.

Iht. "Lov om offentlighed i forvaltningen" anmoder jeg om aktindsigt i min personlige sag.

Jeg begærer aktindsigt i ALLE sagens dokumenter, herunder aktindsigt i interne arbejdsdokumenter omfattet af ekstraheringspligten, myndighedernes retningslinier for behandling af berørte sagstype samt mer-aktindsigt.

Jeg beder at blive gjort bekendt med alle aktstykker og alle aktlister, dokumentliste med parter og bilag, herunder bl.a. evt. notater, mødereferater og alle journallister, samt skriftlig oplysning om, hvorvidt alle aktstykker i sagen vil blive stillet til min rådighed.

Med hensyn til notater henviser jeg til lovens krav om notatpligt, jf. bl.a. § 6 i lov om offentlighed i forvaltningen. Det om alle personer der har været inde over min sag.

Jeg beder BIF oplyse i hvilke forvaltningsafsnit sagen har været behandlet til dato samt hvilke sags numre den har i disse forvaltningsafsnit.
Jeg henleder opmærksomheden på forvaltningsmyndighedens vejledningspligt, jf. § 7 i forvaltningsloven.

Såfremt De skulle have den opfattelse, at visse akter er undtaget for aktindsigten, bedes disse nøje angivet sammen med Deres begrundelse herfor:

1. en angivelse påført journal-listen ved de aktstykker, som med lovhjemmel er
undtaget aktindsigt.
2. ekstrakter af de aktstykker, som med lovhjemmel er undtaget aktindsigt, jf. bl.a. §
10 og §§ 12-15 i Forvaltningsloven.
3. en redegørelse og herunder en begrundelse for, hvorfor jeg med lovhjemmel efter
Deres opfattelse ikke er berettiget til at modtage eventuelle aktstykker, jf. bl.a. § 22
i Forvaltningsloven.

Jeg forventer indenfor den lovlige frist på 10 dage, jf. § 16, stk. 2 i Forvaltningsloven, at modtage Deres fyldestgørende skriftlige svar på alle mine anmodninger.

Jeg anmoder om at få tilsendt 1 kopi af samtlige dokumenter i sagen og journal-liste, registre og andre fortegnelser, som vedrører den pågældende sags dokumenter, jf. forvaltningslovens § 9.

Disse 2 aktindsigtsbegæringer er sendt via e-Boks, og er derfor lovligt gyldige mht underskrift med Nem-ID.

Med Venlig Hilsen

Kim Osbøl
xxxxxxxxxxxxxx xxxx
2400 København Nv
-----------------------------------------------------------------

Og så lige en gang tit for "Prins Knud".

FAKTA: Systematisk ulovlig sagsbehandling samt massive brud på god forvaltningsskik og retssikkerhedsloven (er dokumenteret gentagne gange) så syge, svage og udsatte borgere fratages deres retssikkerhed.

FAKTA: Og disse socialrådgivere, sagsbehandlere, forvaltningschefer, kommunaldirektører, jurister m.fl der begår disse "fejl" i sociale sager, står ikke personligt til ansvar over for loven, som alle vi andre skal.

FAKTA: Og politikerne samt Dansk Socialrådgiverforening ønsker IKKE at disse medarbejdere bliver autoriserede, dvs med personligt ansvar over for loven, så borgerne har vished for at den lovgivning Folketinget har vedtaget overholdes.

Dokumenteret bevis på det siden d 08-09-2011:
https://www.k10.dk/showthread.php?t=19235

FAKTA: Og politikerne er stadig tavse (excl @Ulf, @Mogens, @Rikke og (@Bitten))..

Dem der tier, samtykker...

ELITEN HOLDER HÅNDEN OVER SINE EGNE!

Hvordan staver man til bananstat ?
Hvordan staver man til korruption ?
Hvordan staver man til retssikkerhed ?
Hvordan staver man til integritet ?
Hvordan staver man til troværdig ?
Hvordan staver man til inhabil ?
Hvordan staver man til levebrødspolitiker ?
Hvordan staver man til pamperi ?
Hvordan staver man til kassetænkning ?
Hvordan staver man til voksende politikerlede ?

Sandhedens stadier før den fuldt erkendes.

- Først bliver den ignoreret.
- Så latterliggøres den.
- Så modarbejdes den voldsomt.
- Dernæst anses den for indlysende for alle.

Dette er sandheden, og selv om sandheden ikke altid er rar, så er den i det mindste sand.
Sandheden er ilde hørt...

Arthur Schopenhauer filosof (1788-1860)
https://da.wikipedia.org/wiki/Arthur_Schopenhauer

Mvh Kim Osbøl
Anmeldt til Politiet af Jobcenter Lærkevej for "Chikane".
https://www.facebook.com/groups/1017...1770653135799/

Sidst redigeret af Kio; 11-03-2018 kl. 21:46.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat