Se enkelt indlæg
Gammel 02-04-2011, 10:57   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
M.h.t. visdomstænder, så var der engang hvor man, næsten pr. automatik, trak dem ud så snart de var kommet frem, men det er man, så vidt jeg ved, gået væk fra, og trækker dem nu kun ud hvis der er problemer med dem.

For mit eget vedkommende bad jeg om at få dem trukket ud efterhånden som der kom huller i dem, for jeg havde simpelthen så svært ved, at komme til, at børste omkring dem.

Mens jeg var på kh søgte jeg flere gange om hjælp til enkeltydelse/tandlægeregninger, og efterhånden erfarede jeg, at de "små" på max. 2.000 kr., dem måtte jeg selv kæmpe med.
Men hvis det f.eks. var en krone til 5-6.000 kr. så fik jeg den bevilget, men først efter at have anket et afslag.

Jeg husker ikke om det gælder dem alle, men ihvertfald nogle af de penge vi, som enlige, modtager til vores børn, de må ikke regnes med.
Og det har hver gang stået tydeligt på de afslag jeg har fået, at de beløb ikke er regnet med.

Hvis det er et boliglån man har, så tages det hensyn til dette i beregningen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat