Se enkelt indlæg
Gammel 25-08-2008, 15:43   #49
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Hej Lena

Ja vi er jo nødt til, at prioritere vore kampe, af hensyn til vores kræfter. X'er fingre for dig, lad høre hvordan det går.

Ja jeg fik jo så lavet den der motorattest, fik taget billede (havde kommunen heller ikke sagt der skulle med) om til lægen igen, hun skulle nemlig skrive bag på billedet.
Så på borgerservice 25 km i bil, aflevere attestest og billede udfylde ansøgning om kørekort, de beholdt sgu det gamle, og jeg fik et midlertidigt, så kom de til snakke om, om jeg i det hele taget måtte få det midlertidige , jamen det er vel kun politiet der kan fratage mig mit kørekort eller lægen, hrmf de har da ikke styr på en skid, og de vidste jeg kom, så kunne de da ha' undersøgt det inden., en af damerne sagde også, du må/kan vel heller ikke køre, det er vel derfor du søger om invalidebil, Øh jo, men jeg kører faktisk heller ikke hvis jeg har mulighed for blive kørt.

Bortset fra det, så var det et noget bedre billede, end det der pt sidder i kørekortet
Hvornår politiet skikker bud kunne de ikke svare på, så jeg sætter mig til, at vente IGEN.

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym

Sidst redigeret af Stoktoft; 25-08-2008 kl. 15:44. Årsag: sprogspasser
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat