Se enkelt indlæg
Gammel 16-04-2013, 00:40   #33
Buddha
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2011
Lokation: Jylland
Indlæg: 195
Styrke: 0
Buddha er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stonie Se meddelelser
Hmmmm. Jeg kan hverken rette i mit indlæg eller slette det, så jeg kan lave et nyt med fortsættelse !!!

Så her er fortsættelsen. Den bliver noget kortere

Nå, men jeg er ofte tændt af had og hævnlyst overfor helt specifikke personer, nemlig dem der bare buldre frem med regler jeg skal overholde men som ikke selv overholder dem.
Så jeg KLAGER....og KLAGER...og det bliver jeg ved med.

Jeg håber ikke mit indlæg er blevet for langt, jeg kunne bare ikke styre mig da først jeg kom igang. Jeg kom måske lidt off topic...men det er et meget godt eksempel på hvad jeg kan overskue.

Jeg er dog sikker på at jeg kan klare en del mere i hverdagen end nogle brugere her på K10. Omvendt så er der lange perioder hvor jeg absolut intet kan klare. Jeg er vist lidt manisk ind imellem.
Tænk hvis vi alle sammen kunne bo sammen og supplere hinandens mangler.
til alle jer derude.
Som nævnt tidligere tror jeg vi alle har følt den afmagt..det er ikke sjovt at skulle sidde at forhandle om sit eget liv og bare blive mødt med paragraffer.

For det første er det et sundhedstegn at du godt er klar over at det er noget **** at tænke sådan.
For det andet fungerer det som en ventil.

Når det er sagt skal du tage til lægen hvis tankerne bliver ved med at være aggressive i mere end en dag!..bare forklar det samme som her.

Men vigtigst af alt..lad dem ikke knække dig..hvis du begynder at true eller te dig tosset,besværliggøre du din sag..så hvis du kvajer dig har de "vundet".
Buddha er ikke logget ind   Besvar med citat