Se enkelt indlæg
Gammel 04-11-2009, 14:14   #5
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
Smile

ja det må da være sådan noget, jeg glæder mig bare til at kunne bruge den smule energi jeg har på mine børn

forsættelse på min historie.

jeg havde fået beviglet opholdet af kommunen til denne fys, da man på sygdagpenge jo ikke har råd til at rende til fys 3 gange om ugen.
men der blev også sat det krav at de 2 dage jeg så ikke var ved fys skulle være på et af kommunens værksteder og komunnen har jo som mange nok ved også en fys (heldigvis i dette tilfælde en rigtig sød af slagsen) hun kaldte mig ind til samtale, hvor hun havde mine papir med og vi snakkede lidt om min situation og det var hyggelig nok lige indtil hun siger disse ord " ja vi skal også planlægge trænningen efter den diskos du har ved 5 lændevirvel" og tro mig der var der sku en der blev temlig overrasket over den udmelding for jeg havde jo fået afvide at der ikke var nogen diskos, nå men temlig overrasket drager jeg hjem den dag og skynder mig at ringe til den speciallæge og spørg ham hvorfor han ikke havde sagt det til mig, og hans svar var at den var så lille og sad i den anden side af hvor jeg har mine gener så det var ikke den der gjore at jeg havde ondt ( for mig lød han som om at det bare var noget pjat at jeg havde ondt)

forsættelse følger

Sidst redigeret af Stezu; 22-12-2009 kl. 23:15. Årsag: indlæg slået sammen - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat