Se enkelt indlæg
Gammel 24-11-2010, 09:01   #65
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Pluslig slår det mig,kunne det tænktes,at de er blevet enige om at du jo har en kænpe resurse ,til det med at gemmen læse og påpege fejl og mangler i din ejen sag.
Og ligge vendt det mod dig,ved at forslå kurreturlæser ,,som job plan.

Men som du skriver Mejbrit kan planen gemmen føres.
Kræver det at du lige fram skal revaliders ?

Kan man i det hele taget leve af det-kan det blive en fast indtægt.

Jeg kan ikke forstille mig andet end at du høre fra dem om 3 måndre,hvor de fortæller at det nk ikke er muligt alligevel.
Og så køre forstillingen forfra.Det jo set før .så tror ikke du har noget at "frygte" der.
Nej, Cleo, det var ikke den vej rundt, hun så lyset, det står faktisk i min RP.

Hun havde fået udtalelse fra det kursus, jeg har været på, og der stod at jeg havde været meget i køkkenet, og jeg kunne godt se, hvor hun var på vej hen, så jeg måtte forklare at den køkkentjans mest bestod i at snitte salat, så hvis hun så en fremtid for mig som køkkendame, så glem det. Det køkken var en tvungen opgave.

Så kom vi ind på mine hunde, og i ramme alvor ville hun høre om ikke jeg kunne arbejde med at: vaske og strigle hunde.........

At "vaske og strigle hunde" er en uddannelse, der kræver at man kan se den færdige udstillingshund under en usoigneret pels, og det kan jeg IKKE. Mine hænder holder heller ikke til det arbejde.

Nu kom den så med at jeg er god til at formulere mig og til at stave, og hun røg virkelig op i det store gear, og jeg orkede bare ikke at skyde den ide ned også.

Nej, man kan ikke leve af det, nej, det giver meget sjældent fast indtægt.

Du har nok ret i at jeg først hører noget om 3 mdr.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat