Se enkelt indlæg
Gammel 18-02-2016, 15:08   #22
yoku
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2013
Indlæg: 51
Styrke: 11
yoku er ny på vejen
Mange tak Gisne for at beskrive hvilke fremgangsmåde blev der andvendt på den smerteklinik du var tilknyttet.

Jeg kan ikke undgå at spørge: kører smerteklinikkerne efter forskellige metoder ( ang. primært behandling af kroniske smerter) eller meningen var at ændre fremgangsmåden efter en vis popularitet og tillid?

Jeg er tilknyttet en privat smerteklinik. Fremgangsmåden er skræmmende og det vil ikke overraske mig , hvis flere bliver diagnosticeret med neuropatier relaterede sygdomme på smerteklinik. Mange vil blive begejstret og udtryk som f.eks."endeligt har jeg fået et navn på min sygdom og er blevet forstået: fibromyalgi" vil ofte opstå.

Mine muskler var undersøgt af en god og grundig speciallæge for mange år siden. Der er klinisk dokumentation (scanninger, fysio og andre sager) for mine symptomer og et navn på min muskelsmerter alligevel fik jeg fibromyalgi diagnosen på smerteklinikken.

Jeg svarede: det tror jeg ikke og prøvede at gøre opmærksom på fejlen. På 2 minutter fik jeg en ny diagnose. På dette tidspunkt kunne jeg ikke forstå, hvorfor og hvordan, under den mest overfladisk undersøgelse jeg blev udsat i mit liv, en stor og kontroversiel sygdom blev leveret. Fibromyalgi- falder under neuropatier sygdomme og på denne måde kunne retfærdigøres behandlingen med antipsykotisk medicin.

Det vil glæde mig, hvis jeg er kun et enkelt tilfælde hvor en kemisk angreb ( jeg opfatter som kemisk lobotomi) på mit hjerne er forsøgt, og ikke den nye fremgangsmåde af smerter behandling.

Jeg er skræmt fra vid og sans.
yoku er ikke logget ind   Besvar med citat