Se enkelt indlæg
Gammel 08-06-2012, 00:47   #191
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg er i chok..........total i chok......hvilken historie...puha puha....hver gang jeg tror jeg i min korte tid på k1o har set det værste af det værste - ja så dukker en ny sag op....

bare jeg kunne gøre noget for at hjælpe den stakkels fam....det er uhyggeligt og skræmmende at vi skal være vidne til den slags behandlinger af syge sagesløse mennesker,hvor alt til sidst blir opløst..

fam.børn.kone .hus.økonomi..opgivenhed..alt går i smadder - fordi de dumme kommuner blir ved og ved og ved - med at køre rundt med folk og trampe på dem...gid jeg kunne gøre noget,...jeg er virkelig ked af det på den fam.vegne
det burde kunne sendes til nogen,der sagkundskaben til at hjælpe..det her kan jo ikke blive ved..flerre og flere går til i den her kolde kommune verden..

men trådstarter .det var mine tanker og hvor ville jeg gerne kunne opmuntre,trøste og hjælpe jer..give jer noget glæde og opmuntring i den her kolde tid - for jer..

pas godt på jer selv og lad være med at give op - lidt retfærdighed må der være et sted...

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat