Se enkelt indlæg
Gammel 08-12-2011, 23:43   #18
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Jeg tænker lige nu, hvis du selv har henvendt dig og bedt dem om at behandle din ansøgning om førtidspension på det foreliggende, så synes jeg da helt klart, at du må nævne det i din anke til nævnet. (at du mener kommunen ved en fejl har behandlet ansøgningen efter stk. 2 - da du selv har henvendt dig) Der er ikke andet for at prøve... Og jo borgerrådgiveren kan jo godt rådgive dig lidt omkring det. Jeg synes ikke, du behøver at skrive det til jobcentret - du bør anføre det i klagen til BAN.
Tak for principafgørelsen, interessant hvordan de fifler med § 17 og § 18 og diverse punkter herunder, til egen fordel efter hvad der er smartest for dem selv.

Hmm, kan se de har åbenbart KUN behandlet min sag i henhold til § 18, da det kun er § 18 de i afgørelsen (afslag om påbegyndelse) henviser til i mit afslag fra BAN.


Det vil naturligvis indgå i min klage.
Og så kunne jeg rigtig godt tænke mig at få kastet lys på hvem selve Kommunalbestyrelsen er????
Er Socialforvaltningen ikke blot en instans under kommunalbestyrelsen?

Ifølge hvad jeg kan finde på Google benævnes kommunalbestyrelsen Københavns Borgerrepræsentation:
http://da.wikipedia.org/wiki/K%C3%B8benhavns_Kommune

Hvis dette er korrekt, så er min og mange andres sager efter § 17 behandlet det forkerte sted, da min § 17-ansøgning efter lovens ordlyd skulle være sendt direkte fra Jobcenter til Københavns Borgerrepræsentation, dvs. langt højere oppe i systemet end der hvor de små magtliderlige kontornussere med mindreværdskomplekser, så som Christian Krebs Lange, sidder og udfører deres magttrip mod de svageste i samfundet.

Der er altså noget i den har procedure mht. førtidspension der slet ikke kører efter hvad der står i lovgivningen.

....desuden er det jo vanvid at man behandler en § 17-ansøgning efter en § 18 og i høj grad ulovligt som det meste andet i min sagsbehandling fra systemets side er det.

Sidst redigeret af Lotte68; 09-12-2011 kl. 00:15.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat