Se enkelt indlæg
Gammel 29-01-2013, 19:14   #1
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Min tak til min SB

Jeg ville gerne have takket min SB for hendes indsats, ved personligt fremmøde, efter jeg fik brevet om tilkendt FPT.
Men selvfølgelig så fulgte der en influenza med tilkendelsen.

Nå men efter en uge, så syntes jeg ikke jeg kunne vente længere, så det blev en mail istedet i fredags, 25/1-13.
Og den blev jeg glad for at jeg sendte

Hej xxxx


Jeg ville have været ovre og personligt sige tak for den store indsats du gjorde.
Den var uden tvivl afgørende for at min sag blev afsluttet, med bedst mulug udfald efter omstændighederne.

Næsten samme tid som jeg modtog afgørelsen, blev jeg ramt af influenza som jeg stadig døjer med.
Det er derfor jeg ikke har kunnet komme over og sige tak personligt.

Ikke kun for det rent faglige omkring min sag, men også for din støtte igennem 2012 slutspurten.
Du har i hvert fald gjort en stor forskel, og været direkte medvirkende til at jeg nu har fået en frisk start på livet.

Så derfor, 1000 tak for alt

På vejne af alle andre som måtte få brug for hjælp, så håber jeg du har lyst til at fortsætte mange år endnu.


Med venlig hilsen


Thomas Brandt



Idag 29/1-13 fik jeg svar tilbage:


Hej Thomas,


Jeg har også været syg og har derfor ikke kunne svare før nu.

Mange tak for de fine ord, de varmer og giver mig gå på mod til at kæmpe videre.
Det er rart at vide, at man kan/og gør en forskel.
Jeg blev så glad da jeg så at din pensionssag endelig er kommet igennem og at du nu kan få en frisk start på livet.

Jeg ønsker dig en god bedring og alt godt fremover.


Med venlig hilsen


xxxx
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat